Kokice, ali ne od kukuruza kokičara



Kada se družite sa različitim ljudima uvijek naučite nešto novo, ali i probate neko novo jelo ili namirnicu. Moji prijatelji vole istraživati sve o hrani i od njih sam naučila da se umjesto kokica od kukuruza kokičara možemo počastiti kokicama od drugih žitarica. Ovo je odlično za osobe koje imaju alergiju na kukuruz ili im stomak ne podnosi kokice od kukuruza.

Kokice od sirka kokičara

Ove kokice su za mene bile iznenađenje, jer prije 15 i više godina nisam znala da mogu postojati neke druge kokice. Ne grebu i nisu tvrde kao klasične kokice. Dosta su mekanije. Djeca ih vole zbog njihovog slatkog okusa. Kao i kukuruzne kokice mogu se pipremati na klasičan način ili sa raznim dodacima.

Kokice od prosa

Prvo što me iznenadilo je da od prosa možemo dobiti kokice. Sitne kokice prosa se pripremaju na isti način kao i kokice od kukuruza. Veoma su blagog okusa.

Kokice od amaranta

Kokice od amaranta su me oduševile. Potpuno su drugačijeg okusa od kukuruznih kokica. Okusom više podsjećaju na orašaste plodove (lješnike ili orase).

Kokice od kinoe

Poslednje u nizu su kokice od kinoe. Ove kokice su mi otkrili prijatelji koji imaju problema sa celijakijom. Malo okusom podsjećaju na kokice od amaranta.


Comments