Čuvarkuće i divlja ruža


Kada počnete da uzgajate biljke ne planirate veliki broj biljaka, ali svaka sezona u baštu donese neku novu vrstu, novu sortu. Veoma brzo se suočimo sa stvarnošću i nedostatkom prostora.

To se desilo i meni sa čuvarkućama. Nakon presađivanja imala sam mnogo saksija i posuda u koje sam posadila čuvarkuće, a nisam imala prostor da ih negdje stavim.

Tada mi se činila odlična ideja da saksije i posuda sa čuvarkućama stavim pored grma divlje ruže. Tu mi nisu smetale.

Poslije 15 dana svaki listić mojih čuvarkuća je izgleda kao da su se čuvarkuće odledile. Listovi su postali mekani, sa vodenastim mrljama, biljke su prestale rasti i polako su počele propadati.

Prebacila sam sve posude pored kukuruza i u roku od 7 dana sve čuvarkuće su se oporavile i počele rasti.

Sada su sve posude pretjesne za mlade čuvarkuće koje su se formirale.

Kakva su vaša iskustva sa čuvarkućama i drugim biljnim vrstama?

Comments