Napravila sam melem za sinuse



Cijeli život imam problem sa sinusima. Uopšte se ne sjećam kako to izgleda normalno disati, da sinusi nisu natečeni. Ovi vreli dani natjeraju čovjeka da otvori sve prozore, da napravi propuh, da pije hladnu vodu, jede sladoled i otvori prozor u autu, još kad ulazite i izlazite iz prostorija sa klima hlađenjem. UŽAS!

Naravno da su se sinusi aktivirali i "smrvili" me. Obloge od meda, ispiranje grla čajem od žalfije i na kraju sam napravila melem od pčelinjeg voska, hladno cjeđenog maslinovog ulja i još nekih sastojaka. Muka natjera čovjeka da počne meleme praviti.

Ne bole me sinusi, ali ću tek iz vlastitog iskustva saznati koliko ima istine da ovaj stari recept za melem liječi sinuse. 

Pored sinusa ovaj melem je namjenjen kod problema sa bronhitisom, raznih upala, bolnih zglobova, artritisa, problema sa želucem, za njegovanje suve kože i ispcalih peta, problema sa bubuljicama i još mnogo zdravstvenih problema. Ovo je osnovni recept, a po potrebi u njega se mogu dodavati i razne kombinacije ljekovitog bilja i drugih sastojaka. 

Imam punu teglicu. Sinusi me ne bole. Nastavljam sa terapijom.

Comments

  1. Je li pomogla terapija?

    ReplyDelete
  2. :) Terpija odlično uspjeva, ali sam ja neodgovoran pacijent.

    ReplyDelete

Post a Comment