Pi, pi, pi!




Imamo prinovu u vidu malih, žutih pernatih loptica. Nove komšije su me zamolile da kod mene smjeste male piliće, jer oni nemaju kokošinjac i još nisu završili građevinske radove.

Dok ne naprave kokošinjac mali piskutavci će biti smješteni kod mene u starom golubarniku.
Naravno, kad god mi zatreba da nešto uslikam ja ne ponesem mobitel i baš mi je žao da nisam fotografisala pernato društvo. Malih pilića ima 10, a komšije su ih dobile kao poklon. Ima ih raznih boja, od žutih, smeđih, grahorastih, crnih i šarenih.

Stari golubarnik je u dobrom stanju. Odličan drveni pod, jedana strana je zid od pomoćnog objekta. Pod golubarnika je na visini od 1,20cm, bočne strane su od drveta, i naprijed su dvokrilna vrata od žice za živinu.

Pošto su pilići mali postavili smo mrežu za sjenčenje kao pojas koji će spriječiti eventualno ispadanje pilića. Visina zaštitne mreže je 30cm.

Za sada su pilići u jednoj kartonskoj kutiji kojoj smo odsjekli jednu stranu kako bi mogli neometano izlaziti. Imaju i kabal sa sijalicom, ako večeras bude hladno pilićima komšije će da je uključe pošto su mali pilići osjetljivi na hladnoću.

Na dno kutije su stavili malo natrganog ubrusa za kuhinju i malo sijena. Stari poklopac od plastične posude nam je poslužio kao hranilica, a posudica za vodu je mali tanjirić od keramičke saksije.

Comments