Tri godine blogovanja




Prije tri  godine sam napisala prvi post na ovom blogu i priznajem da se nisam nadala da će ovaj blog ovoliko dugo da traje, da ću napisati ovoliko tekstova i da će mi pisanje ovog bloga donijeti poznanstva sa mnogo divnih, dragih ljudi koji su na mnogo načina uticali na promjene u mom životu.
Najmanje sam očekivala da ću preko ovog bloga upoznati fantastične baštovane i baštovanke, ljubitelje prirode, posjetiti mjesta u kojima nikad nisam bila.
Primila sam mnogo mjelova, FB i tviter poruka ljudi koji imaju istu strast i ljubav prema uzgajanju biljaka.
Neki od tekstova su nastali kao rezultat dešavanja u mojoj bašti, neki su bili pitanja čitalaca bloga ili kao pitanja prijatelja i poznanika.

Nadam se da su moji tekstovi pomogli neodlučnim da posade vlastite bašte, novim baštovanima da nešto nauče, a iskusnim da se prisjete recepata i tehnika za uzgajanje biljaka.

S vremenom sam nastojala pisati bolje i zanimljivije tekstove, proširiti teme. Za ove tri godine osim uzgajanja biljaka pisala sam i o zimnici, literaturi, kreativcima.

Najčitaniji tekst, tokom ove tri godine, je  tekst o bijelom luku U njemu sam Vam podijelila svoje oduševljenje bijelim lukom u zaštiti drugih biljka i napisala recept za jednostavan pripravak od bijelog luka za zaštitu biljaka.



Posebno se zahvaljujem za pitanje: “Kako da razmnožim ružmarin?”

Kao odgovor na ovo pitanje napisala sam tekst o  razmnožavanju ružmarina , koji ste mnogo čitali i koji mi je donio mnogo lijepih poznanstava. Nikada ne bih upoznala Sanju, Draganu, Domagoja, Eminu, Kikija, Zorana, Dijanu, Miroslava i Gretu – fantastične ljude koji su mi uljepšali život i od kojih sam mnogo naučila o baštovanstvu i životu.

Posebno se zahvaljujem Indiri i Slavici.


Hvala na posjetama i nadam se da ćemo se družiti još dugi niz godina :)


Comments